تعبير خواب پرواز چه معنايي دارد؟

۴۹ بازديد

تعبير خواب پرواز به نقل از امام جعفر صادق
پريدن در خواب پنج جنبه دارد. اول: سفر. دوم: حج. سوم: عظمت. چهارم: تغيير خلقي. پنجم: بيماري و مرگ
تعبير خواب كه روايت محمد بن سيرين است
اگر كسي ببيند شما از قبله مي پريد و به جاي او باز مي گرديد ، دليل بازگشت اوايل سفر بسيار سودمند است ، به خصوص به اين دليل كه مي بيند كه پرهايي دارد. اگر ببيند در حال پرش است ، دليل اين است كه در حال بهبودي است. اگر ببيند از يك سقف به سقف ديگر مي پريد ، دليل آن اين است كه زن طلاق مي گيرد و زن ديگري را مي خواهد يا يك خدمتكار خريداري مي كند.
تعبير خواب طبق روايت دانيل
اگر ببيند چون مرغ از جايي به ديگري مي پريد ، دليل اين است كه او از آنجا مي پريد و به اندازه بلند و افتخار مي رود. اگر بند مستقيم به بهشت ​​رفت ، دليل اين است كه وي صدمه ديده است. اگر بيند آنقدر در هوا پرواز كرد كه به آسمان رسيد و در آسمان ناپديد شد و فرود نيامد ، دليل اين است كه به زودي خواهد مرد.
تعبير خواب طبق ابراهيم كرماني
اگر مي بينيد كه او به آسمان مي پريد ، دليل اين است كه او حج را انجام مي دهد. اگر او شما را از خانه خود به خانه ناشناخته ها پريد ، دليل اين است كه زمان او نزديك است و او بايد از گناه خود توبه كند. اگر او پرهاي ديد ، اما برخلاف پرندگان پرندگان ، دليل اين است كه او بيمار مي شود و تقريبا مي ميرد و سرانجام بهبود مي يابد. اگر ديد كه از جايي به ديگري پرواز مي كند ، دليل اين است كه او سفر كرده است.
تعبير خواب كه منوچهر مطيعي تهراني را روايت مي كند
پرواز در خواب خوب است مگر اينكه مستقيم به اعماق آسمان برويد و ديگر نمي توانيد زير پاهاي خود ببينيد. اين مورد توسط رهگذران بد تلقي شده است و آنها معتقدند كه زندگي رؤياي دهنده در معرض خطر قريب الوقوع است. پرش به مسافرت تعبير شده تر يا ازدواج. اما اگر ديديد كه پرواز مي كنيد و از جايي بلند مي شويد و به آرامي در جاي ديگري مي رويد ، در زندگي شما يك تغيير و تحول ايجاد خواهد شد كه مطلوب است. اگر به مكاني سبز و خرما برويد ، از اين تحول بهره مند مي شويد. پرواز در شب تحولي است كه با غم و اندوه يا سفري همراه است و خسته و رنج است و فايده اي ندارد. بعضي اوقات خواب مي بينيد كه در حال پرواز هستيد اما مي خواهيد به لبه ديوار يا بالاي برج يا نقطه ديگري برسيد و هر كاري را كه امتحان مي كنيد نمي توانيد انجام دهيد. اين نشانه آن است كه در تحولات آينده زندگي براي رسيدن به اهداف تعيين شده ، به سختي دچار مشكل خواهيد شد يا اصلاً به آن نرسيده ايد. مجلسي نوشت: اگر شخصي در هنگام پرواز ببيند كه در هنگام پرواز به زمين مي افتد ، همسر خود را طلاق مي دهد و همسر ديگري را مي گيرد ، اما خوابيدن نشانگر سقوط حرفه اي و شغلي است و واقعيتي را نشان مي دهد كه نتوانسته است تغيير ايجاد كند. به طور كلي ، تماشاي پرواز در خواب بد نيست و قول مي دهد موارد را بهبود بخشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.